Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy hely, ahol sok minden megtörténhet és még több meg is történik

2017. augusztus 11. 14:05 - Tíria Devil

Félretett Fikció - Jön az élet

Mindig az a különbség: adod vagy kapod az erőszakot

A mai napra félrelökdösöm Miát és a képzeletemet, azért, hogy "nyilvánosan" fogjak magyarázkodásba. Ez mennyire lesz jó döntés? Az majd kiderül.

Az írói álnév semmiképpen sem jelenti azt, én Dante poklából menekültem ide írni, kizárólag szórakoztatni. 

A valóság elől rajzoltam egy ajtót és kinyitottam magamnak. Imádom, rengeteg dologról lehet szó egy történet folyójában halászgatva, és igyekszem megszokni, mindenki azt olvas ki a soraimból, amit akar/tud. Ezzel minden író így van, higgyétek el!

Ami engem hamar vissza tud rántani a realitásba, akármikor, az az agresszió és az erőszak. Bármi nemű erőszak! Hiszen tudjuk, van miben válogatni, aki fegyvert keres embertársai ellen, sajnos.

Bár már nemi erőszakról és annak "viszonzásáról" is írtam bejegyzést, kijelentem: Nem a saját, megtörtént esetem! Fusztrációból született írás. De ugyanígy azt is kijelentem, én is megéltem a magam agresszió-"porcióját". Az első évtized után az a gyerek voltam, aki Senkitől(!) sem fél, nem csoda, ha elneveztek ördögnek, és az sem, hogy sokáig ateistán néztem a világba. A kedvenc szavam mindmáig a "nem", ezt ma már a civil életre tartogatom, de azért ez is hozzám tartozik. Szóval az én fajtámról hiszik azt az "erősebbek", ebből csak "kiverni" lehet azt, ami éppen neki nem tetszik! Hogy az "asszony verve jó", mert akkor annyira fél, hogy többé nem mer majd ellenkezni, kiállni a saját véleménye, szempontjai mellett. Érdemes vajon elmondjam, hogy az ilyen kiképzéseken is megbuktam? Legyen érdemes. Nem lehet belőlem "kiverni" semmit, megkaptam a részem és igenis mentem tovább azon az úton, amit a belsőm diktált. Viszont örökre megbélyegeztek azok az élmények. A pofon, az ütés akármikor és akármiért jön, tör belőled egy darabot, és mérföldekkel távolabb kerülsz az embertársaidtól: félni kezdesz majd érintkezni, szólni, hozzáérni, és attól a legjobban, ha hozzád érne valaki. Van, aki "kivert kutyává válik", tűri, ha rettegve is. Én a sűndisznós jelmezt százszor jobban kedvelem! Ezért tudom körmönfontan vagy körmöm szakadtáig védeni a privát szférám is, kitanult vagyok önvédelemből és virtualitásból is!

De nem mindenki olyan, mint én! 

Viszont az agressziót elszenvedő gyermek később tökéletesen másolja az őt megverő szülői képet a saját gyerekével. Holott ő is gyűlölte az őt verőt, és tudja, a saját gyereke is gyűlölni fogja. Circulus vitiosus, képtelenség kilábalni az erőszakból szakember, értsd: pszichológus segítsége nélkül, visszaállítani a bizalmat, ha még lehet.

Ahogyan azoknak is nagy százaléka kezd vonzódni az erőszakhoz, akit előzőleg megerőszakoltak, hiába volt áldozata. 

Kép: Pixabay

hand-1832921_1920.jpg

És mindenki felveszi az áldozat szerepét, önmagát hibáztatja, önvádolásba kezd: "az én hibám volt", "én tehetek róla", "kellett nekem azt mondani..." Holott az igazság az, a másik kiélni és érvenyesíteni igyekezett az akaratát és az erejét rajta!!! Mekka és Makó közelsége.

Rengeteg tanulmány foglalkozik ezzel, amibe érdemes beleolvasni!

Én most pusztán íróként, nőként, de leginkább emberként kezdtem ennek a bejegyzésnek a megírásába! A saját tapasztalataimra hagyatkozom, amikor azt mondom, a saját természetemhez hasonlóakat kedveltem mindig is, a macsót, a beszólót, a bátort. Akik bizony ellenfelet is láthattak bennem olykor-olykor, mert nem voltam jó bárány. Szégyen szemre, én sem mondhatom el magamról, távol áll tőlem az agresszió. Örökös harc lesz, megfékezni a bennem életre keltett szörnyeteget, egy életen át tartó, legalább! De a tehetségem egyik vezérfonala pont a TILTAKOZÁS, ezért szerepel több történetemben is, megírtakban és a jövőben megírandók között: Az erőszak elítélendő!!! Minden formájában! És mint egy "elszenvedő"-jénél, veri ki nálam a biztosítékot, ha azt hallom: "Nem mondhatsz nemet!" (Tudom, hogy van körítés, és mese, meg könyv, sőt sorozat, és ebből párna...) Nem fog meg, csak ez az egy mondat van előttem! De én megéltem. És örök életemre szakadék képződött a "macsó" és az "erőszakos" között, akkora, amit még a saját képzeletem sem tud áthídalni. A hozzám közel álló két-három barát tudja például, ezért vagyok képtelen olyan történetet folyamatosan írni, ahol az erőszakosság vonzó! A "Fojtogató vágy" címet viselő mesém ezért sem halad napi szinten, sőt, talán a legnehezebben megszülető történetem lesz, mert képtelen vagyok elvonatkoztatni a megélt eseményektől. Ezért sem tudok rajongani a BDSM-ért, holott volna, ami megfogjon abban is...(Ha létezik egészséges mazochizmus, én akarok rá lenni az élő példa). Soha nem akarom azt hallani, valamelyik történetem valakiben is "locsogatta" az agresszió magját! Inkább minden agresszornak visszafizetném, amit ő adott másnak! Szemet szemért!

Ha már művek és mondatok kiollózása, nekem ez az üzenetem a világnak, amit a főszereplőm, Simon Takács mond:

"Hidd el, ahol egy pofon célt és áldozatot talált, ott lesz több is! (...) Lesz oka, mindig találhat rá okot, hogy bántson!"

Láng és puskapor

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://piroscombfixekejszakaja.blog.hu/api/trackback/id/tr3212739912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Egy hely, ahol sok minden megtörténhet és még több meg is történik
süti beállítások módosítása